"En urusel fiskedag klår vilken bra arbetsdag som helst..."

fredag 4 april 2008

Vilka hjältar !!!!!

Trailerreparatörn ringde..... Nu är den klar !!!!
Kastade mig i Jeepen å for dit.... Möttes av tre killlar som "finslipade" det sista på MIN trailer...

Kände mig som värsta JAS-piloten när jag gled in i verkstaden.... Denna fredagskväll....!!!! :-)

Inte nog med att de fixat hjullagren på båda sidor, bromsbackar på båda sidor å justerat, smörjat wirar... De hade dessutom fixat lite varstans.... Stödhjulets infästning var förstärkt.... trasiga lyktglas utbytta.... bussningen vid draget utbytt... mm. mm. Trailern är ju som ny !!!! Nej säger reparatörn... Den är BÄTTRE !!!! :-)

GISSA OM JAG ÄR NÖJD !!!! ????

Tusen tack till Tobias å gänget för ert jobb. Jag är supernöjd !!!

PS. Hjullagren på den sidan som inte havererat var inte så goa dom heller.... Hade väl hållt ca 5 mil till.... Oj-oj-oj !!!! Sicken himla tur att det blev som det blev....

Å ett tips till alla trollare där ute.... Glöm inte å se över trailern då och då.... Det är ingen hit kan jag säga att råka ut för det som vi gjorde....

Slutet gott ... Allting gott !!!

// Trollar´n

Inga kommentarer: