"En urusel fiskedag klår vilken bra arbetsdag som helst..."

söndag 8 juni 2008

SINGÖ 2008 - Summering...



Eftersom det var min första tripp till Singö och att jag drog vinstlotten (vi lottade turordningen innan utlägg) att drilla första fisken så är jag mycket nöjd med resan...

Synd bara att det bara blev EN fisk. Hade varit kul om vi hade fått drillat varsin. Oavsett storlek.... Nja.... Visst hade man tankarna på den där 10+... 15+... eller varför inte den där 20-pannan !!!!

Jaja. Sånt är fisket... Nästa gång så är det nån annan som drar vinstlotten å jag som sitter där med det fula namnet :-)

Summa summarum...

En mycket trevlig weekend i vår underbara skärgård. Å ett personbästa på lax på självaste nationaldagen... Dä ä inte illa dä... :-)

Tack till Skeppar´n å Slaktarn för trevligt teamarbete...

Jag har i alla fall fått mersmak på Singö !!!

// Trollar´n

Inga kommentarer: