"En urusel fiskedag klår vilken bra arbetsdag som helst..."

fredag 8 juli 2011

Överraskning... :)

Eftersom jag är på resande fot... Så ringde min dotter och lät meddela att jag hade fått ett paket i brevlådan... Jag tror det är nåt fiskedrag, sa hon... ÖPPNA ! Skrek jag i luren... Haha... Då är det Mr Fish som skickat mig en rödingspinnare... !!!
Fasen va kul med en sån överraskning... Han tyckte jag skulle testa om inte den var ett snäpp vassare än Pelle-Spinnar'n... Hehe...
Självklart ska jag höra allt som står i min makt för att utklassa Pelle... Haha...
Vem är då denne Mr Fish...????
Jo det är ju den gamle trollingräven Bosse Sjöberg i Karlsborg förstås... :)

Tusen tack Bosse för denna överraskning ! Sånt här gillar jag ! :)

Jag kommer å hälsar på framöver å shoppar lite...

// The Troller

Ps. Jag länkar till Bosse till höger här på bloggen...
Published with Blogger-droid v1.7.2

Inga kommentarer: